Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimo sąlygos
Tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.
Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), todėl prieš pirkdamas negali gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekės, turi teisę pakeisti/grąžinti įsigytas prekes, Pardavėjui apie tai raštu pranešdamas per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti visus už jas sumokėtus pinigus. Pirkėjas gali atsisakyti dalies ar visų prekių, pirktų su viena pirkimo-pardavimo sutartimi.
Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), bet prieš pirkdamas turi galimybę gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekes, grąžinimą galimas tik bendru šalių susitarimu.
Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:
- visos grąžinamos prekės supakuotos originalioje tvarkingoje pakuotėje ir komplektacijoje, nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.);
- prekės nesugadintos ir nenaudotos;
- grąžinant prekę pateikiamas jos pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas);
- kartu su grąžinama preke pateikiamas užpildytas prekės grąžinimo dokumentas;
Tinkamos kokybės prekių per 14 dienų grąžinti negalima, jei:
- prekės prarado prekines/originalias savybes
- neatitinka kitų LR teisės aktuose apibrėžtų nuostatų.
Grąžinamą prekę prašome pristatyti į vieną iš šių paštomatų:
1) DPD – Užubalių RIMI DPD paštomatas 178, Senasis Ukmergės kl. 46A
2) OMNIVA – Vilniaus Bendorėlių RIMI paštomatas, Vilniaus apskr., Vilniaus r. sav., Užubalių k., Senasis Ukmergės kel. 46A, paštomato kodas – 99956
Siuntoje gavėją nurodykite: UAB EJ Trading, +37065900108, [email protected]
Pardavėjas turi teisę nepriimti tinkamos kokybės prekių atgal, jei prekei ar jos pakuotei padaryti pakeitimai, kurie nebuvo būtini, norint apžiūrėti prekę (nuplėštos etiketės, pažeistos apsauginės plėvelės, kt.)
Tinkamos kokybės grąžinamos prekės ar jos pakuotės pažeidimo atveju, grąžinimas galimas tik bendru šalių susitarimu.
Jūsų sumokėti pinigai už grąžintą tinkamos kokybės prekę bus pervesti į nurodytą sąskaitą per 15 darbo dienų nuo patvirtinimo, kad prekė yra nepraradusi savo pirminės išvaizdos, be pažeidimų bei su preke pateiktuose dokumentuose esanti informacija yra teisinga.
Norime pažymėti: pasirinkdami prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.
Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nesustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės (netinkamo vartojimo, prekės detalių keitimo, kt.).
Jei pirkote dvi prekes su papildoma nuolaida antrai prekei ir norite grąžinti vieną prekę, kuri buvo be nuolaidos, grąžinama suma bus apskaičiuojama pagal pilną prekės kainą už pasiliktą prekę, nes akcija galioja tik užsisakant dvi prekes. Norint atgauti visus sumokėtus pinigus, reikia grąžinti abi prekes.
Norėdami grąžinti prekes prašome užpildyti šią formą: