Parduotuvės taisyklės

prekiu grazinimas

Parduotuvės taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje latthome.lt taisyklės

0. PREAMBULĖ

Šios bendrosios pardavimo ir naudojimo sąlygos (toliau „Bendrosios sąlygos“) taikomos tik Lietuvos teritorijai ir reglamentuoja latthome.lt teikiamus pasiūlymus ir pardavimą (toliau „Paslaugos“ arba atskirai „Paslauga“) per domeną www.latthome.lt , toliau („Svetainė“).

Paslaugomis gali naudotis registruotas vartotojas, bei svečias:

a) susipažinęs su informacija apie asmens duomenų tvarkymą;

b) sutikęs su Bendrosiomis sąlygomis;

c) sukūręs Latthome paskyrą, kaip nurodyta toliau.

latthome.lt – tinklapis, esantis adresu www.latthome.lt, kuriame yra parduodamos Pardavėjo prekės ir kurį administruoja Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo UAB „EJ Trading“, juridinio asmens kodas 306314103, PVM mokėtojo kodas LT100015943611, registruotos buveinės ir korespondencijos adresas Bendorių kel. 18A-2, Žemųjų Rusokų vs., 14196 Vilniau raj. Latthome.lt šiose Taisyklėse taip pat suprantamas kaip Pardavėjas jo parduodamų prekių atžvilgiu.

Bendrosios sąlygos taip pat bus taikomos ir naujo tipo Paslaugoms, kurias ateityje teiks Latthome, nebent registruojantis ar pirmą kartą teikiant naują paslaugą nenumatyta kitaip.

1. BENDROJI DALIS IR TAIKYMO SRITIS

1.1 Šios Bendrosios sąlygos taikomos visiems Latthome pardavimams svetainėje.

1.2 Bendrosios sąlygos gali būti keičiamos bet kuriuo metu, išskyrus naudotojo teisę atsisakyti sutarties, nurodytos 1.4 punkte. Bet kokie pakeitimai ir/ar naujos sąlygos įsigalios nuo jų paskelbimo Svetainės skiltyje „Parduotuvės taisyklės“. Šiuo tikslu kviečiame vartotojus reguliariai lankytis Svetainėje ir tikrinti naujausių iki šiol galiojančias Bendrąsias sąlygas.

1.3 Taikomos Bendrosios sąlygos yra tos, kurios galioja pirkimo užsakymo išsiuntimo dieną.

1.4 Tuo atveju, jei vartotojas neketina sutikti su Bendrųjų sąlygų pakeitimais, jis turės teisę atsisakyti sutarties, pranešdamas apie tai registruotu laišku su gavimo patvirtinimu arba el. paštu prieš 7 dienas.

1.5 Tolesnis naudojimasis Paslauga pasibaigus 1.4 punkte nurodytam terminui yra valios sutikti su Bendrosiomis sąlygomis apraiška.

1.6 Šios Bendrosios sąlygos nereglamentuoja produktų pardavimo ir (arba) paslaugų teikimo kitų subjektų nei Latthome, kurie yra svetainėje per nuorodas, reklamjuostes ar kitas hipertekstines nuorodas. Prieš atlikdamas komercinius sandorius su šiais subjektais, vartotojas turi patikrinti jų pardavimo sąlygas. Latthome jokiu būdu nėra atsakinga už tokių asmenų teikiamas paslaugas ir/ar produktų pardavimą. Svetainėse, kurias galima rasti naudojant šias nuorodas, Latthome nevykdo jokių patikrinimų ir (arba) stebėjimo. Todėl Latthome nėra atsakinga už šių svetainių turinį arba už bet kokias jų padarytas klaidas ir/ar praleidimus ir/ar įstatymų pažeidimus.

2. REGISTRACIJA

2.1 Norint tapti Latthome nariu, būtina užsiregistruoti Svetainėje, susikurti paskyrą, patvirtinti Bendrąsias sąlygas, pagrindiniame svetainės puslapyje paspaudus atitinkamą langelį „Registruotis“. Nesutikus su Bendrosiomis sąlygomis neleidžia registruotis Svetainėje ir pirkti Latthome.lt.

2.2 Registracija svetainėje yra nemokama. Norėdami užsiregistruoti, vartotojas turi užpildyti registracijos formą, įvesdamas savo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą ir slaptažodį (toliau „Registracijos duomenys“). Registracija patvirtinama el. paštu, išsiųstu vartotojo nurodytu adresu.

2.3 Prisijungimo duomenis turi naudoti tik vartotojas ir jie negali būti perduoti trečiosioms šalims. Vartotojas turi nedelsdamas informuoti Latthome, jei įtaria, kad juo buvo naudojamasi netinkamai. Vartotojas gali bet kada pakeisti prisijungimo duoenis, apsilankęs Svetainės skiltyje „Mano paskyra“.

2.4 Vartotojas garantuoja, kad registracijos metu Svetainėje pateikti registracijos duomenys yra išsamūs, teisingi ir teisingi. Vartotojas sutinka, kad „Pickdeal“ būtų nepažeistas nuo bet kokių kompensavimo įsipareigojimų, sankcijų, kylančių dėl ir (arba) bet kokiu būdu susijusių su vartotojo registravimosi svetainėje taisyklių pažeidimu ir (arba) dėl netinkamo Registracijos naudojimo (pvz., netinkamo išsaugojimo ir apsaugos). Visos operacijos, atliekamos naudojant Prisijungimo duomenis, laikomos atliktomis Kliento, kuriam nurodyti registracijos įgaliojimai.

2.5 Paslaugos teikiamos lietuvių kalba.

2.6 Svetainės asmeninėje srityje „Mano paskyra“ vartotojas gali peržiūrėti ir galbūt keisti atidarytus, neseniai išsiųstus ir/ar sudarytus užsakymus, taip pat tvarkyti ir išsaugoti asmens duomenis bei gauti naujienlaiškį.

2.7 Latthome pasilieka teisę neregistruoti bet kurio vartotojo, kuris pažeidžia galiojančius teisės aktus, šias Bendrąsias sąlygas arba saugumo sumetimais.

2.8 Latthome taip pat pasilieka teisę imtis bet kokių atitinkamų veiksmų, įskaitant užsakymų nepriėmimą ar atšaukimą, paskyros sustabdymą, jei atsiranda pažeidimų, įskaitant užsakymus, kurie yra neįprasti, palyginti su perkamų produktų kiekiu arba pirkimų svetainėje dažnumu. , taip pat dėl netinkamo arba įtartino dovanų kuponų naudojimo.

2.9 Vartotojas gali bet kada atšaukti narystę Latthome.lt svetainėje atsiųsdamas el. laišką adresu [email protected] arba tai padarydamas “Mano paskyra” skiltyje.

3. IKISUTARTINĖ INFORMACIJA

Latthome informuoja vartotoją, kad:

3.1 Naudotojas, norėdamas sudaryti Svetainėje vieno ar kelių produktų pirkimo-pardavimo sutartį, turi užpildyti užsakymo formą elektroniniu formatu ir išsiųsti ją Latthome elektroniniu būdu, vadovaudamasis instrukcijomis, kurios retkarčiais pasirodys Svetainėje ir kurios bus pridėtos prie skirtingų pirkimo etapų;

3.2 sutartis sudaroma, kai Latthome užregistruoja užsakymo formą ir priima užsakymą, išsiųsdamas patvirtinimo el. laišką vartotojui, patikrinęs užsakymo ir mokėjimo duomenų teisingumą;

3.3  prieš tęsdamas užsakymo formos perdavimą, vartotojas galės atpažinti ir ištaisyti duomenų įvedimo klaidas, vadovaudamasis Svetainėje kartkartėmis pasirodančiomis instrukcijomis, kurios lydės įvairiuose pirkimo etapuose; užregistravus užsakymo formą, Latthome nurodytu el. pašto adresu atsiųs vartotojui patvirtinimo el. laišką, kuriame bus pateikta Bendrųjų sąlygų santrauka, informacija apie perkamos prekės savybes, detali kaina, naudotas mokėjimo priemones, pasinaudojimo teise atsisakyti sutarties būdus, siuntimo išlaidas ir visas papildomas išlaidas, taip pat pagalbos paslaugos nurodymą.

3.4 užsakymo forma bus archyvuojama Latthome duomenų bazėje tiek, kiek reikia užsakymui įvykdyti, ir bet kuriuo atveju įstatymų nustatyta tvarka. Norėdami pasiekti savo užsakymo formą, vartotojas gali apsilankyti Svetainės skiltyje „Mano paskyra“ – „Mano užsakymai“, kur ras visų pateiktų užsakymų sąrašą.

4. PIRKIMO SĄLYGOS

4.1 Svetainėje skelbiami pasiūlymai galioja ribotą laiką ir ribotam produktų kiekiui. Pasiūlymų galiojimo data nurodyta Svetainėje.

4.2 Visos Svetainėje nurodytos kainos nurodytos eurais (€) ir yra su PVM.

4.3 Vartotojas bus apmokestintas ta prekės kaina, kuri buvo nurodyta Svetainėje užsakymo išsiuntimo metu.

4.4 Produktai lieka „Latthome“ nuosavybe, kol nesumokėsite pirkimo kainos ir kitų galimų mokesčių.

4.5 „Latthome “ apdoros pirkimo užsakymą tik gavusi patvirtinimą, kad sumokėta visą mokėtina suma, kurią sudaro pirkimo kaina, siuntimo išlaidos ir bet kokios papildomos išlaidos, kaip nurodyta užsakymo formoje.

5. PREKIŲ PRIEINAMUMAS

5.1 Svetainėje siūlomų produktų skaičius yra ribotas ir jie gali būti parduodami su nuolaida. „Latthome “ nenumatytais atvejais gali atsitikti taip, kad užsakytos prekės nebebus po pirkimo užsakymo užregistravimo (ir vartotojui gavus užsakymo patvirtinimą). Bet kokiu atveju, jei užsakyta prekė nebus prieinama, vartotojas bus nedelsiant informuotas el. paštu ir pirkimo užsakymas bus anuliuotas (kadangi tai yra laikini prekių išpardavimai, kurių prieinamumas ribotas, atsargų papildymas nenumatytas, nebent Latthome nurodo kitaip ). Jei mokėjimas jau atliktas, Latthome grąžins vartotojo sumokėtą sumą, įskaitant  ir siuntimo išlaidas, nedelsiant ir bet kuriuo atveju per keturiolikos dienų terminą nuo kitos dienos po užsakymo išsiuntimo. Grąžinama suma bus pranešta el. paštu ir įskaityta į tą pačią mokėjimo priemonę, kurią naudojote perkant, arba banko pavedimu.

6. PRISTATYMAS

6.1 Pristatymas vykdomas tik Lietuvoje, vartotojo užsakymo formoje nurodytu adresu.

6.2 Pristatymo terminai yra nurodyti pirkimo užsakyme, užregistruotame Svetainės skiltyje „Mano paskyra“, ir nurodyti pirkimo užsakymo patvirtinime. Nenurodžius konkretaus pristatymo termino, tai įvyks per tris dienas nuo kitos dienos po užsakymo išsiuntimo.

6.3 Perdavus prekes vežėjui, vartotojui bus išsiųstas siuntos patvirtinimo el. laiškas. Pristatymas bus vykdomas nuo pirmadienio iki penktadienio įprastomis darbo valandomis, išskyrus valstybines šventes.

6.4 Pristatymo kliūčių atveju dėl force majeure arba papildomų pristatymo išlaidų dėl adreso pasikeitimo arba konkrečių priežasčių, kurių vartotojas nenurodė pirkimo metu (pavyzdžiui: ribotas eismas, negalėjimas patekti į tam skirtas transporto priemones, viršutiniai aukštai) „Latthome “ susisieks su vartotoju el. paštu ir informuos jį apie vėluojančius pristatymo terminus arba apie bet kokias papildomas išlaidas. Latthome jokiu būdu negali būti laikomas atsakingas už vėlavimą dėl trečiųjų šalių veiksmų ir/arba force majeure.

6.5 Pristatymas laikomas baigtu, kai prekė pristatoma vartotojui užsakymo formoje nurodytu adresu.

6.6 Nepristačius dėl gavėjo nebuvimo nurodytu adresu, kurjeris bandys siuntą pristatyti dar 2 kartus. Po trijų nesėkmingų pristatymo bandymų siuntinys pateks į saugyklą, o „Latthome “ klientų aptarnavimo tarnyba susisieks su vartotoju, kad išsiųstų siuntą ir susitartų dėl pristatymo kuo greičiau. Jei ir šis bandymas bus nesėkmingas, įsigyta prekė bus grąžinta Latthome . Praėjus dešimčiai dienų nuo tos dienos, kai produktas buvo grąžintas Latthome , sutartis bus laikoma nutraukta, o pirkimo užsakymas atšauktas pagal ir Latthome grąžins vartotojo sumokėtą sumą, atėmus nesėkmingo prekės pristatymo išlaidas, taip pat grąžinimo Latthome ir saugojimo išlaidas. Apie sutarties nutraukimą ir grąžinamą pinigų sumą vartotojas bus informuotas el.laišku.  Grąžinama suma bus grąžinta mokėjimo būdu, kurį vartotojas naudojo pirkdamas.

6.7 Tuo atveju, jei pakuotėje yra akivaizdžių pažeidimo ar pakeitimo požymių, vartotojas privalo tai pažymėti pristatymo metu, pasirašydamas atitinkamą kurjerio parengtą pristatymo įrodymo (POD) dokumentą. Nepavykus pranešti, kaip nurodyta aukščiau, klientas negalės imtis atsakomųjų veiksmų prieš Latthome , kuris nemano, kad yra atsakingas už tai, kad nepranešė pasirašytinai.

6.8 Dėmesio, siunčiame tik į Lietuvą. Dėl siuntų į kitas šalis – reiktų kreiptis į [email protected].

7. GRĄŽINIMAI

7.1 Jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti pirkiniu, įsigytas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

7.2 Visas grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka klientas/vartotojas.

7.3 Atkreipiame dėmesį, kad prekė turi būti grąžinama iš esmės vientisa (pavyzdžiui, prekės turi būti švarios, be įbrėžimų, pažeidimų, įlenkimų. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje su priedais, etiketėmis, komponentais ir  lankstinukais, esančius originalioje pakuotėje). Jei taip nėra, Latthome taikys 7.4 punkto sąlygas. Per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Tai taip pat reiškia, kad privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.

7.4 Pagal Vartotojų teises, vartotojas yra atsakingas už prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl pačių gaminių tvarkymo kitaip nei būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui užtikrinti. Tokiu atveju Latthome pasilieka teisę prašyti vartotojo kompensuoti pastebėtą vertės sumažėjimą.

7.5 Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.137498/asr

7.6 Tik grąžinus prekę  Latthome grąžins vartotojui pinigus kaip įmanoma greičiau. Įprastai tai atliekama per 14 dienų. Grąžinama suma bus įskaityta į tą pačią mokėjimo priemonę, kurią naudojote perkant, jei su vartotoju nesusitarta kitaip.

8. APMOKĖJIMAS

8.1 Už Svetainėje įsigytas prekes atsiskaitoma šiais būdais:

– Mokėjimo kortelės, susietos su išoriniu teikėju, pvz., Montonio

Kreditinės/debetinės  VISA, MASTERCARD, Maestro ir American Express  kortelės, kurių mokėjimai bus vykdomi saugiu išorinio mokėjimo sistemų tiekėjo valdomu ryšiu. Priimamos kredito kortelės bet kuriuo atveju yra nurodytos kiekvieno Svetainės puslapio poraštėje.

– MONTONIO. „Montonio“ leidžia mokėti naudojant savo naudojamo Lietuvoje veikiančio banko sąskaita.Tai atsiskaitymo būdas, kuomet pirkėjas pasirenka savo banką (SEB, Swedbank, Šiaulių bankas, Citadele, Luminor, Revolut, N26 ir kiti) ir dažnai net neišeidamas iš apmokėjimo lango patvirtina apmokėjimą už prekes ar paslaugas.

– Bankiniu pavedimu: Latthome galima atsiskaityti banko pavedimu. Išsirinkę prekes ir užpildę krepšelį galite pereiti prie užsakymo patvirtinimo.Norėdami apmokėti banko pavedimu, pasirinkite apmokėjimo būdą “BANKO PAVEDIMAS”.
– Per tarpininką “Montonio”. Išsirinkę prekes ir užpildę krepšelį galite pereiti prie užsakymo patvirtinimo, kuriame galite pasirinkti Jums tinkamą atsiskaitymo būdą – el.bankininkystė, mokėjimas kortele ir kitas “Montonio” teikiamas atsiskaitymo būdas.
-Apmokėjimas atsiimant prekes.

8.2 Užsakymo perdavimo metu kreditinė kortelė, kurią vartotojas naudojo mokėjimui, nėra apmokestinama.

8.3 Latthome pasilieka teisę nepriimti tam tikrų mokėjimo būdų savo nuožiūra dėl pagrįstų saugumo priežasčių (pavyzdžiui, įtarus sukčiavimą ar pažeidimą) arba vartotojui pažeidus Bendrąsias sąlygas.

9. GARANTIJOS IR GAMINIO NEATITIKTIS

9.1 Svetainėje siūlomi produktai atitinka Lietuvoje galiojančius teisės aktus.

9.2 Visoms prekėms suteikiama 12 mėn garantija, nebent nurodyta kitaip Svetainėje.

9.2 Svetainėje siūlomų produktų aprašymas yra tas, kurį tiekėjai savo atsakomybe perdavė Latthome. Svetainėje skelbiami gaminių vaizdai ir spalvos gali skirtis nuo tikrosios dėl vietinių sistemų ir/ar priemonių, naudojamų jiems peržiūrėti, nustatymų.

9.3 Visiems svetainėje parduodamiems gaminiams taikoma teisinė atitikties garantija, numatyta Vartotojų kodekso straipsniuose („Teisinė garantija“). Teisinė garantija skirta vartotojams.

9.4 Prekės neatitikimo atveju vartotojas turi teisę reikalauti, kad ji būtų pakeista, arba proporcingai sumažinta kaina, arba nutraukti sutartį remiantis tuo, kas nustatyta Vartotojų kodekse.

9.5 Sutarties nutraukimo atveju Latthome grąžins vartotojo sumokėtą kainą, taip pat siuntimo išlaidas ir visas papildomas išlaidas.

9.6 Kainos sumažinimo atveju Latthome grąžins su vartotoju anksčiau sutartą sumažinimo sumą.

9.7 Bet kokiu atveju grąžinama suma vartotojui bus pranešta el. paštu ir įskaityta į mokėjimo priemonę, kurią vartotojas naudojo pirkdamas.

9.8 Vartotojas turi susitarti su Latthome klientų aptarnavimo tarnyba [email protected] , kaip išsiųsti prekes.

9.9 Produktams, kuriuos vartotojas taisė, modifikavo ar bet kokiu būdu pakeitė, Teisinė garantija netaikoma. Bet kokie gedimai, gedimai ar bet kokio kito tipo defektai, atsiradę dėl atsitiktinių įvykių arba dėl vartotojo atsakomybės arba dėl gaminio naudojimo ne pagal paskirtį ir (arba) kaip nurodyta dokumentacijoje, taip pat nepatenka į teisės aktų taikymo sritį. Prie gaminio pridėtas garantijos lapas, jei toks yra, arba su tuo susijusi naudojimo instrukcija.

9.10 Įprastines garantijas, susijusias su parduodamais produktais, suteikia tiesiogiai gamintojas.

10. Latthome PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖS

10.1 Latthome įsipareigoja ištaisyti visas Svetainėje siūlomų prekių aprašyme esančias klaidas per trumpiausią įmanomą laiką, pradedant nuo pranešimo apie tai. Pranešti apie tokias klaidas galima susisiekus su Latthome klientų aptarnavimo tarnyba Svetainės apačioje nurodytais adresais ir numeriais.

10.2 Latthome neatsako už bet kokius nuostolius, atsiradusius dėl gaminio įrengimo ir/ar naudojimo netinkamai ir/ar ne pagal gamintojo pateiktas instrukcijas, taip pat už žalą, atsiradusią dėl nenumatytų aplinkybių arba force majeure .

10.3 Latthome jokiomis aplinkybėmis negali būti laikoma atsakinga už savo įsipareigojimų, kylančių iš sutarčių, kurioms taikomos Bendrosios sąlygos, nevykdymą, jei neįvykdymą lėmė nenumatytos aplinkybės ir (arba) force majeure aplinkybės, įskaitant tik pavyzdžiui :  stichinės nelaimės, teroro aktai, tinklo veikimo sutrikimai ir (arba) elektros energijos tiekimo nutraukimas.

11. PASLAUGOS SUSTABDYMAS

11.1 Latthome pasilieka teisę laikinai, be jokio išankstinio pranešimo, sustabdyti Paslaugų teikimą tam laikui, kuris yra būtinas techniniams tobulinimams, būtiniems ir (arba) reikalingiems  pačių Paslaugų kokybei pagerinti.

11.2 Latthome gali bet kuriuo metu nutraukti Paslaugos teikimą, jei yra pagrįstų saugumo priežasčių ar konfidencialumo pažeidimų, tokiu atveju apie tai pranešdamas vartotojui.

12. SVETAINĖS TURINYS IR INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS.

12.1 Latthome turinys, pavyzdžiui, darbai, vaizdai, nuotraukos, dialogai, muzika, garsai ir vaizdo įrašai, dokumentai, piešiniai, figūros, logotipai ir bet kokia kita medžiaga, bet kokiu formatu, paskelbta svetainėje, įskaitant meniu, tinklalapiai, grafika, spalvos, schemos, įrankiai, šriftai ir svetainės dizainas, diagramos, maketai, metodai, procesai, funkcijos ir programinė įranga yra saugomi autorių teisių ir visų kitų Latthome ir kitų teisių turėtojų intelektinės nuosavybės teisių. Svetainės vaizdų ir turinio atgaminimas, modifikavimas, dauginimas, kopijavimas, platinimas, pardavimas ar kitoks naudojimas yra draudžiamas, nebent Latthome davė išankstinį raštišką leidimą.

12.2 Visi kiti skiriamieji ženklai, išskiriantys Svetainėje parduodamus produktus, yra jų atitinkamų savininkų registruotieji prekių ženklai, kuriuos Latthome naudoja pagal licenciją, tik tam, kad atskirtų, apibūdintų ir reklamuotų Svetainėje parduodamus produktus.

Bet koks aukščiau paminėtų skiriamųjų ženklų naudojimas nesilaikant įstatymų yra draudžiamas. Jokiu būdu neleidžiama naudoti jokių Svetainėje esančių skiriamųjų ženklų, siekiant neteisėtai pasinaudoti jų skiriamuoju požymiu ar reputacija arba taip, kad būtų padaryta žala jiems ir jų savininkams.

12.3 Vartotojas jokiomis aplinkybėmis negali keisti, modifikuoti ar pritaikyti Svetainės arba Latthome pateiktos medžiagos.

13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

18.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
18.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
18.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
18.4. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir Latthome perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl latthome.lt įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. [email protected], tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr.

Scroll to Top